Lyckat

Äntligen tar jag mig ork för att skriva ett inlägg idag, har iofs även haft problem med internet under dagen men sen har jag bara legat och dött. 

Igår en speciell kväll. Vi började runt 7-tiden hemma hos Cassandra. Det var jag, Jolie och så självklart Cassi. Drack en massa och runt 10 så började vi dra oss till stan och vägen till roslagsbanan kommer Jolie på att hon har glömt sin plånbok där hon har sitt busskort och legg, BRA!! Så hon drog hem och skulle komma lite senare in till stan.
Vi bestämde oss att dra till Nype. Cassandra hade lyckats fixa oss på viplistan vilket skulle innebära för oss att vi skulle få stå i den så kallad korta kön. Den var fan inte kort för fem öre och vi han inte med inträdet..
Så vi drog tyvärr till The bridge istället. Inte för att det är något fel på the bridge, bara ganska trött på stället ^^
Juste, valde sämst skor till kvällen där klacken var sne och jag vinglade hela tiden. Totala främlingar kom fram till mig hela tiden och frågade om jag mådde bra. Lite pinsamt och man var tvungen att visa klacken för folk för att dem faktiskt skulle tro mig.
Vi drog vi stängning på efterfest i Sollentuna och sen var jag hemma vid 12 typ. Tyvärr upptäckte jag att min kära mobil var borta den morgonen, inte bästa tillfället heller för att Jag skulle till stan med Magda klockan två. Internet vägrade funka och allt var bara panik. Var inte precis nykter igår så vet inte riktigt när jag blev av med den. Aja, ordnar sig nog, inte precis en dyr mobil.
Just nu kollar jag på Captain Corelli's Mandolin, sätt den förut, jävligt bra film :) Och nu tog reklamen slut, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Maggan

"Runt 3-tiden fick vi såklart för oss att efterfesta. Det fick bli en taxi till Sollentuna och trevliga män."

2010-10-18 @ 09:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0