Myys! :)

Halloj :) Nu är jag hemma igen efter en as mysig sleepover hos Cassandra. Dem första 4 timmarna satt vi bara och snackade om typ allt, om dem minsta tankarna man har, om sånt som andra egentligen inte bryr sig om att höra. Va jätte skönt att äntligen kunna göra det :)
Runt 12 så bestämde vi oss för att lämna balkongen (det var där vi hade suttit hela kvällen) och sätta på någon mysig film. Disney var ett lätt val, men vilken det skulle bli lite svårare. Cassandra var mest taggad på Skönheten och Odjuret men den filmen hade jag sett med Tobias när jag var i Lund och jag vill se typ Peter Pan eller Robin Hood men hon var inte alls taggad på det. Tillslut kom vi överens om Aristocats, awesome! Och efter det däckade jag :D

Juste, klockan typ 8 vaknar jag av att hennes granne borrar eller något (samtidigt drömde jag att det var en as snygg kille som höll på att snickra ihop något), och han slutade inte för än 12 typ. Jag och Cassi fick as damp och ville typ döda den jävla grannen! xD Så nu är man lite seg "/

Idag blir det troligen hemmakväll, måste satsa på körningen för att jag har uppkörning på måndag. Läskigt som satan så måste vara sjukt säker på måndag! Men vi får se :) puss!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Fast hade du sett den på svenska så hade de juh inte gjort ngt ;)

2010-10-08 @ 16:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0