Recap

Heluu igen ^^ Inte skrivit på två dar så blir sen kort sammanfattning och jag börjar från senast.

Högskoleprovet i lördags gick inte så bra som jag hade hoppats och jag vet att jag kunde gjort mycket bättre ifrån mig, men men, det var första gången jag gjorde det och mer som en testomgång för mig. I vår ska det gå mycket bättre! Men jag tror att jag hamnar runt 1.0 typ. Skulle städa en massa när jag kom hem, men hade för lite tid och var as trött när jag kom hem så blev bara lite. 
Runt sju drog jag på avskedsmiddag hos Lisa som ska åka till Kina på torsdag och vara där i 10 veckor. Sen drog vi till Ace (mango) i stan och runt två drog jag och Ellie hem. Ellie däckade på tre sek med kläderna på xD
Dagen efter drog Ellie ganska tidigt och jag kunde äntligen passa på att städa hela huset. Wohoo....
På kvällen skulle Cassandra komma över men hon kunde inte så Ellie och Magda skulle komma över istället. Tyvärr gillade Magda verkligen inte min och Ellies idé om att köra Harry Potter marathon så hon bangade. Men vi körde på ändå. Hann bara med dem två första så vi får fortsätta med dem 4 andra en annan dag :) 
Somnade runt 4 kanske och det var inte så roligt när mamma ville att jag skulle vikariera klockan 12. Men jag vill tjäna pengar så jag körde på och det gick så bra så. Även fast vi var i skogen i typ 2 timmar ^^

Så nu blir det att vila skiten ur mig och se om Cassi kommer hit i ikväll eller inte och imorn blir det fritids igen :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0