Sleep Over :D

God eftermiddag kära läsare :)
Just nu gör jag inte så mycket, läser till i teoriboken och kollar på idol på tv4 play. Ska snart försöka äta lite frukost, hungern har inte riktigt kickat in än.
Berättade igår att jag har blivit av med min mobil. Ingen ovanlig sak när det gäller mig, tror att jag har seriöst tappat bort den 4 gånger i år. Ringde nyligen och nån snubbe i Danderyd hade hittat den vid enhagsslingan. Lyyyckat!
Tror att anledningen att jag alltid får tillbaka den är för att det är en ful gammal sony ericsson mamma köpte för 800 kr för ett år sen. Alla har ju high tech mobiler nu för tiden så vem vill ha min liksom. Ska strax åka till Danderyd och hämta den och sen så ska jag köpa lite mat :) 
Ikväll kommer Cassandra hit. Var typ över ett år sen vi körde sleep over hos mig så vi kände att det var dags nu. Har dessutom laddat ner Skönheten och Odjuret som vi ska kolla på ikväll. Själv såg jag den när jag var i Lund men då hade Tobias rumskamrat laddat ner den på engelska och det funkar ju inte. Så ikväll blir det på svenska, annars skulle jag nog inte pallat se den igen efter en sån kort tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0