Sleepy Zombie

God morgon! Just nu är jag en nyvaken zombie som kan knappt hålla huvudet uppe, men har lyckats göra en kopp te med äpple och kanel smak, smakar helt okej ^^

Kollade på två filmer med Fne igår, det blev först liftarens guide till galaxen och sen blev det master och commander. Master and commander var konstigt nog skiiiit seg. Hände fan ingenting, dem var på båten hela tiden, följde en annan båt. Några dog och blablabla. Men det hände så mkt mer än att dem följde en dum båt som dem skulle övervinna. usch!
Runt två drog fne iaf och jag till mitt rum och kollade på två avsnitt av ANTM och sen gick somnade jag.

Ikväll blir det utgång med Cassi och Jolie!! :D Antingen nånstans i stan eller en 92-fest i gustavsberg. Eller både och. Är inte så mkt för lammkött men kan bli kul ändå ^^
Taggad som fan på att dra ut, ska bara vakna till ordentligt. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0