Sliiiten

En sliten Roxy har äntligen bestämt sig för att skriva ett inlägg.
Kryssning, den var väl sådär för min del. Började bra med föret på rummet och ett par skumma finnar som kom in. Sen bar det av till karoeken där en snubbe lovade oss en drink och vi sjöng en hel låt. Baby one more time skulle vara ett säkert kort och även med skärmen där det texten stod så lyckades vi sjunga fel. Jag fick en shot ändå men sen lyckades jag inte blev av med snubben. Varje gång vi var nånstans så kom han och ville prata. Nej jag ville ha kul med mina kompisar som jag tappade bort hela tiden tack vare honom. Tillslut drog jag till hytten och däckade. Då var klockan runt två. 
På dagen stängde vi in oss i hytten och kollade på tv. Precis som hemma :D

Nu blir det Americas next top model :D 
Imorn blir det jobb och sen ska jag och Cassi köra sleppover hos mig. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0