Sova eller inte sova, det är frågan!

Lite smått uttråkad denna kväll och om jag är smart så borde jag gå och lägga mig nu. Ska ju jobba imorn. Men istället så har jag fastnat på facebook-chatten (gillar inte msn). Ger det en halvtimme till iaf ^^

Imorn blir det krogen med Cassi och Jolie :D Förmodligen Ego för att det är bartömning där. Jag kommer troligen inte kunna köpa något där ändå för att jag är så fattig men dem andra vill nog köpa lite. Jag får supa mig full på förkröket som vanligt. Hoppas bara att det inte blir som sist då jag inte blev insläppt och vi fick vandra runt lite. Taggad är jag iaf, mest för att jag var hemma hela helgen helt ensam medans alla andra var ute och hade det kul :(

Aja nu ska jag väl se vad jag hittar på för ikväll, hörs imorn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0