Stockholm Sucks!

Gud vilken värdelös dag, ligger i soffan, i pyjamas och kollar på tv, precis som jag har gjort ända sen i lördags. Sjukt tråkigt men jag kan inte komma på något jag vill göra, inte här i Stockholm iaf. Jag vill flytta till en annan stad, jag vill resa till ett annat land, jag vill tatuera mig, jag vill göra en massa jag inte har råd med. Men det finns inget jag vill göra och ingen speciell jag vill träffa här i Stockholm. Så sjukt trött på den här staden, behöver något nytt i mitt liv.

Vill sååå jätte gärna röka, men mamma kommer hem snart, plus att jag inte orkar gå till Ica. Kan väl laga något att äta och sätta på en film, fast det orkar jag inte heller. Borde skaffa mig ett heltidsjobb, men då måste jag skriva klart mitt cv, och det orkar jag inte heller xD 
Ne nu går jag och gör absolut ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0