SUSHIII :D

Hej Hej :D
Idag har varit lite av en stressig dag. Skulle egentligen handlat mat till helgen och köpt en present till syrran som fyller år idag. Men fick jobb på viggbyskolan och det blev snabbt hem för att fixa mig istället. Tror inte att jag kommer få jobb imorn så då ska jag göra allt det där istället plus att plocka undan lite här hemma. Sen på eftermiddagen imorn kommer farfar så då kommer även syrran över igen och då blir det god middag och blåbärspaj.

Idag käkade vi på Raw som är en Sushirestaurang på st:eriksplan. Det var jag, mamma, syrran, syrrans pojkvän Tom, mammas kompis Pari och hennes son Nick. Maten var sjuuuukt god, dem har typ stockholm godaste sushi och jag tror att jag käkade typ 14 bitar. Snacka om att min mage var dubbelt så stor efter ^^
Sen när vi kom hem så blev det promenad och filmen two weeks notice som gick av nån konstig anledning på TCM ^^
Nu ska jag nog sätta på en annan film, kanske Sinbad. Får se hur länge jag orkar vara uppe :) PUSS!



Kommentarer
Postat av: Anonym

you are the walrus!:D

2010-10-28 @ 00:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0