Tatueringar :D

Så länge jag kan minnas så har jag velat tatuera, men först var det den hära fylla 18 grejen och sen var det motivgrejen, och nu är det pengar grejen. 
Men nu vet jag hur jag ska ordna detta, jag ska fan tatuera mig i Thailand! 

Det här är vad jag vill tatuera:
Den första ska vara en duva, en minnes tatuering till min pappa som dog när jag var liten. Ska tatuera den på min högra arm, lite nedanför armvecket :) fast den kommer jag inte göra i Thailand, den ska vara perfekt så då vill jag att dem ska förstå mig till 100%

Något annat jag har tänkt att tatuera är något som symboliserar både mig och min mamma och det är stjärntecknet vattuman. Den ska vara precis nedanför nacken. Bara självaste vågorna liksom, svart och enkel :)

Och den tredje, den siste och den allra bästa är något som en polare nämnde på krogen. "Roxanne, du borde fan göra en batmantatuering". Visst att hon skämtade med mig för att hon vet att jag är ett batmanfreak men det blev fan självklart för mig!! Jag ska tatuera loggan, inte den nya från batman begins och dark night, utan den klassiska, den snyggaste, och den som står för dem bästa batmanfilmerna! :)
Den ska vara längs min underarm, börjar precid nedanför armvecket och ska typ va 15 cm bred :)
Som den här bilden, fast bara självaste fladdermusen! PUSS!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0