ultra-depp

Jag är lite i en depp-svacka just nu, och längtar tillbaka tills när jag var 17-18 år. Jag vägde 5 kilo mindre (stor skillnad på mig), mina ben var snyggare och min hy var snyggare, jag sminkade mig bättre och mitt hår såg sååå mkt bättre ut. Jag kunde vara ute mycket längre, och det var mkt mindre killproblem för att jag var tyvärr lite av en player, hehe ^^ Nu är jag bara gammal och klen och vill ha en pojkvän som jag kan sitta och mysa med på helgerna isället för att dra ut med tjejerna. HEMSKT, usch vill inte höra mig säga så xD
Det ytliga kan jag iaf rädda i januari när jag är i thailand, värmen kommer göra att jag inte kan äta och kommer då gå ner i vikt, kommer bli negerbrun och jag ska klippa mig och permanenta håret rakt OCH jag ska skaffa en batman tatuering :D Jag är ett stoooort batman fan!
Nu ska jag kolla på gamla bilder och sen köpa cigg :) juste, min syrra som bor i Vaxholm kommer och sover här hemma ikväll, yay :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0