Bläääääääää!!!!

OMG!!! Jag måste drömma, det kan fan inte vara snö ute, det var fan sommar nyligen! This SUCKS!!!
Önskar att man kunde få stanna inne hela dagen och gömma sig från kylan, men nej, jag ska jobba på fritids, vilket innebär att jag måste stå utomhus minst en timme. Och idag ska jag till en skola jag inte varit på innan, lite nervöst men kommer nog gå bra :) 

Sov as dåligt inatt för att jag hade jätte skumma drömmar, en dröm där vår dator blev stulen och jag kunde inte fatta varför man bara tar datorn och typ inte tvn och dvdn oxå. Sen hade jag en annan as skum dröm där jag kysste en av mina kompisars ex. Vaknade av skuldkänslorna jag vaknade och för att jag var lite smått äcklad. Gillar verkligen inte den personen ^^ Så nu är jag as trött iaf och hatar att jag måste åka om typ 20 min. Sad :(
Aja, dags att göra mig klar, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0