Just me :D

God morgon! :D
Lite seg idag och har träningsvärk i hela kroppen. Varför jag har träningsvärk är lite pinsamt för det bevisar hur out of shape jag är. Men här kommer det, jag lekte tjuv och polis igår i typ en timme och sprang allt vad jag kunde för att fånga dem krabaterna eller tills dem inte orkade längre ^^

Annars mår jag skit bra faktiskt, känner mig så jävla positiv idag. Visst jag måste storhandla och städa. Men storhandla gillar jag att göra ensam, känner mig så vuxen då (a). Och städa kan vara kul, men sätter bara på lite skön musik så är problemet löst liksom :D Och ännu bättre är att familjen har åkt och jobbat så jag har huset för mig själv :D
Skulle till täbban och handla syrran present, men det orkar jag inte idag, farfar kommer ändå om 4 timmar och vill ta det liiiite lugnt innan liksom.

Hade btw en as grym dröm inatt. Eller början var inte så bra för det var massa onda människor som skulle förstöra och blablabla. Men det blev bättre när jag skulle kolla in min nya lägenhet. Byggnaden var as äcklig men jag var helt kär i lägenheten. Det var en sån där lägenhet som är perfekt för 19 åringar. Så nu är jag as taggad på att flytta iaf, både till thailand och sen till Lund/Göteborg när jag ska börja plugga :) Kommer självklart sakna mor och syster min men jag är taggad på att få bli lite självständig och inte vara så beroende av någon längre :)

Juste, grattis till Cassandra som klarade teoriprovet idag, nu är det bara uppkörningen kvar och jag är helt säker att det kommer gå galant för din del! :D PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0