Are u ready to party? ;D

Dricka köpt, utblandning köpt och frysta jordgubbar köpta. 
Duschad och mer eller mindre påklädd. Magda kommer snart med några toppar jag ska få testa och när hon har kommit ska jag även börja fixa håret och sminka mig. Sen är det bara att sätta igång grillen och börja festa.
Glömde däremot att frysa vatten så måste springa tillbaka till lidl och köpa en liten påse med is till våra daquries ^^

Jävligt taggad inför ikväll, länge sen jag hade folk över och har aldrig varit med Magda på Valborg förut. Blir god mat, bra musik a lá Magdalena, och nice folk. Saknas så klart mina två tjejer som är i London just nu "/ Och sen kommer jag ha mamma hemma men det är bara att stänga in henne i rummet ;) 

Nu ska jag måla min korta små naglar! PUSS!



Kommentarer
Postat av: Ailosara

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2011-11-24 @ 20:31:35
URL: http://ailosara.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0