Effektiv!

Hej svejs! Idag har det varit en mer eller mindre produktiv dag. Vaknade runt halv tio och slet mig upp för att börja packa gymväskan och göra frukost. Hade kollat på serier igår med Ellie och som vanligt blev det jätte sent. 
Åkte iaf runt halv 11 till gymmet där Magda väntade på mig och sen körde vi typ bara en timme, blev ett litet kortare pass så att vi kunde basta!
Direkt efter gymmet satte jag mig på roslagsbanan och for till Viggbyskolan där jag fick varmkorv och hämtade upp ungarna som skulle till Tibblebadet. Efter jobbet idag skjutsade mamma mig till Onoff där jag skulle lämna mitt CV men självklart så var inte butikscheften där så tiggade skjuts till Täbban istället och för att köpa lite sprit till Magda.
Det var väl det av min effektiva dag, men än så är inte dagen slut så vem vet, kanske skickar ut till cv:en eller läser lite i körkorstboken ELLER så spelar jag flyff :D PUSS!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0