Fail, fail, fail

Som vanligt har hela mitt projekt gått åt helvete. Hittar inget måttband och vågen har slut på batterier och efter denna frosseriväcka så vet jag inte alls vad jag väger. Dessutom har jag redan ätit för mycket och inte lyckats ta mig till gymmet än. Blev lite strul med dagen för att Magda skulle handla med sin mamma och jag övningsköra. Men jag gör lite arm och magövningar här hemma och powerwalkar sen med Magda så får det komplettera lite. Kör MEGA hårt imorn!!!

Men har iaf fått in övningskörning idag, gick SKIT bra och så fort jag har faktiskt lyckats läsa ut teoriboken så bokar allt. Bokar även en extra körlektion så att även körskolan kan kolla om jag är redo.
Jobbsökandet går åt helvet men har märkt att söka över internet suger så ska be med mamma skriva ut cv:n åt mig när hon är på jobbet imorn och åka ut med bussar och söka jobb ÖVERALLT ^^

Jag tror jag börjar få lite ordning på livet, ska ta en dag i taget och undvika att spendera pengar. Inge mer Tegel för mig på ett bra tag ;) Tur att man har sina hundratals serier och filmer. PUSS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0