Färg + Intervju = Glad Roxy

Sitter hemma hos mig nu och gömmer mig från solen medans Magda lagar lite tacos till sig själv. Mamma ska göra torsk och det vill jag och Nadja hellre ha, plus att jag inte är hungrig än. 

Tro det eller ej men idag fick jag färg, efter as kort tid! Var as chockad och as glad och för att göra dagen ännu bättre så ringde chefen från K-rauta i Arninge och berättade att jag har fått en intervju imorn klockan ett.
Var på så bra humör så sa till Magda att jag tyckte att vi skulle promenera från henne (visinge) hem till mig (ellagård/skarpäng) för att titta på Gossip Girl. Tog skit lång tid men det var väldigt mysigt :) Kollade på sjukt fina villor och tyckte synd om oss själva som bor i radhus :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0