Fattiglapp

Panik jag får över att jag är så fattig, dels kan jag inte göra något. Vet inte ens om jag har pengar till en fika och för att göra det bättre så är jag arbetslös och kommer inte få pengar för än 25:e maj, och det är inte mycket pengar det... Och tänk alla planer jag hade för sommaren, Metaltown, utomlands, Roskilde, Roadtrips. Men nej, verkar som man blir hemma. Eller metaltown är ett måste för att System of a down spelar där så om det betyder att jag måste göra massa skit jobb, troligen svart så får jag göra det ^^

En sak som verkligen suger med att vara fattig är att sommarn närmar sig. Nu kan inte vinterjackan täcka ens tråkiga outfit längre och jag vill shoppa! Jag kollar runt på massa olika hemsidor och ser kläder jag förälskar mig i. Vet inte varför jag plågar mig så. 
Jag vill ha höga kilskor, en ny väska, maxiklänningar, korta söta klänningar, toppar, shorts, kjolar och jag vill ha massa glada färger så jag kan liva upp min lilla mörka garderob. 

Saknar pengar, jobb, körkort, män.. Ett liv helt enkelt. Snart kommer väl säkert kompisarna försvinna för att jag inte har råd att hitta på något med dem.. 
Nej men klaga hjälper mig inte. Nu ska jag ta och söka lite mer jobb, och stänga ner modehemsidorna. PUSS!



Snygg man är i morgonfrillan och sov t-shirten btw!!...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0