Friday I'm in love

Skit seg asså, skyller på den där jävla telefonförsäljaren som ringde 9 imorse och försökte "ge" mig bantningspiller. Nej tack, klara mig bra utan!

Apropå det så vet jag inte om jag ska till gymmet idag eller inte, missade måndag, tisdag så har bara gymmat två gånger den här veckan, men är inte så mycket för att köra 3 dagar i rad.
Iofs, har inga planer under dagen så jag kan ju, så fort jag har käkat frukost och så, springa ett varv, är ju trots allt skit fint väder idag :) 

Ikväll blir det middag och utgång. Vi börjar hos Cassandra, en tid som jag har glömt bort men ska ta reda på, där vi ska käka middag och dricka som satan. Blir Cas', Bella och Molly ikväll :) Vart vi drar efter vet jag inte riktigt men stan som vanligt iaf ^^

PUSS!



Kommentarer
Postat av: maggan

if u wanna, we can maby do some kondition at the gym after my doctors apointment? (A) oooor, we can do it tomorrow? with me? (A) make som love? at the rullband? lallalalallaa

2011-04-15 @ 11:21:37
URL: http://stepien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0