God natt

Som min käre vän Fne sa idag, när jag gör ingenting blir det en massa inlägg och när jag har fullt upp så blir det inga inlägg alls.
Igår kom Magdalena över runt tio, kollade på Desperate Housewives och lite Two and a half men, slaggade och på morgonen blev det senaste avsnittet av Desperate Housewives.
När vi kände oss lite piggare drog vi till gymmet, körde ganska hårt men lärde mig att jag aldrig ska börja med powerwalking, mina ben blir helt fucked up av det. Efter gym blev det övningskörning med mamma, 50 sidor av körskoleboken och filmen Meet Joe Black med Fne.
Tänkte slagga efter det här inlägget så jag orkar för morgondagens event. Blir gym (och denna gång ska jag avsluta uppvärmningen med powerwalking, inte börja) sedan handla lite sprit för veckans event. Blir utgång imorn på Anchor, jag och Magda ska kolla på hennes kompis spelning, så ska handla för till det. Sen ska det drickas på torsdag och fredag så måste fixa lite drick till det oxå. Enda problemet är väl att jag inte har några pengar.. Fuck my life!
Hur detta löser sig är bara att vänta och se.

Godnatt mina få läsare :)



Kommentarer
Postat av: maggan

det är inte bara en spelning !! det är en realesefest för deras album som släpps på onsdag !!! STOOOR skillnad hjärtat !! <3 haha love u

2011-04-19 @ 10:22:13
URL: http://stepien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0