Grillat är godast

Magda (stepien.blogg.se) var jätte gullig och fixade min blogg bredare så jag kunde ha större bilder, men det ville inte funka på min dator så tog bort det senaste tills jag har fixat. Har inga skills men är helt okej på att testa mig fram tills jag känner mig nöjd. Men tar det imorn, wish me luck...

Tills dess så blir det ett kort inlägg. Har precis kommit hem från Liz, vi tog en långpromenad på 1 timme och grillade hemma hos henne med Daniel. Var jätte gott och jätte mysigt men drog hem nu för att jag vill gå och lägga mig rätt tidigt. Imorn blir det en stor dag för mig, ska hoppa på bussen hela vägen till Arninge och lämna ut cv:n ÖVERALLT, måste börja tidigt så att jag inte missar alla butikschefer. Sent på kvällen blir det promenad :)


FIRE!!!

The grillmaster!


Och lite grillad broccoli till. MUMS!


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0