HEJ!!

God morgon! Idag ska man vara på topp, men kan inte riktigt säga att jag är det. Timotej eller gråbo eller både och har blommat upp vilket betyder ständiga nysningar för. Ska egentligen komma slutet av maj men sommarn började typ lite tidigare i år. 
Min öroninflamation jag fick i Thailand har jag totalt ignorerat men idag säger den till extra mycket. Så vill helst gömma mig i ett hörn men jag vet att av alla dagar är detta fel dag att gömma sig. 
Måste verkligen ta igång med jobbsökandet så ska fixa mig vardagsfin, klippa ut mina foton på mig, hitta lite kuvert och hoppa på bussen. Jag hoppas att jag kan iaf fixa mig en intervju idag, speciellt eftersom jag ska gå runt i Arninge centrum och till alla dem stora butikerna som finns i det området.

Nu ska jag fixa lite frukost så att jag kan ta mig en allergitablett och några alvedon. PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0