Helt jävla lost...

Så där ja! Ännu en sak jag kan bocka av min lista, jag har sökt skolor och det var fan läskigt! Tänk om jag ångrar mig, tänk om det inte var rätt? Tänk om allt var helt fel?! Jag har smått panik, dels oxå för att jag la min drömlinje som femtehandsval bara för att det låg i västerås. Man kan fortfarande ändra tydligen så ska fundera över om det var rätt eller inte.. 
Jag vill jobba med robotar, skapandet av dem, programmeringen av dem och kommunikationen mellan dem och människan. Jag vill att mina skapelser ska förenkla vardagen på något sätt.
Mitt förstahandsval var Datateknik på Chalmers och Lunds vilket innehåller mycket programmering och jobbar lite med det jag vill göra. Elektro som är mitt 3dje och 4de handsval kan oxå inrikta sig på skapandet av robotar fast mer kopplingsbiten av skapandet. Alltid facinerats av chip och sånna saker så det skulle ju oxå kunna vara intressant.
Sen så har vi Mälardalen, Västerås, liten skitstad men med programmet Robotik som har allt! Som inriktar sig på precis det jag vill göra. Men jag vet att miljön är så viktig för mig, så.. VA FAN GÖR JAG?!

Kom gärna med lite råd och tips, bara något som gör det lättare för mig att välja :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0