Jag har ett liv!!

Jag har ju sagt innan hur deprimerad jag känner mig över att vara arbetslös och att jag inte gör något på dagarna och inte har något liv. Nu är det slut på det! Mindre än två timmar efter min gruppintervju på K-rauta ringer dem och säger att jag har fått jobbet. Börjar 6.45 på måndag och kommer jobba varje dag förutom på onsdag. När jag hör att jag ska jobba många timmar får jag gåshud, tänker bara på min lön den 25 juni och hur jag kan betala tillbaka min skulder och köpa något som verkligen behövs, KLÄDER! Och jag kommer bjuda min kompisar på fika och sånt. 
Känner inget annat än lycka just nu, speciellt eftersom jag älskar att jobba och vara till nån nytta. Här hemma gör jag knappast nån nytta, stökar bara ner en massa ^^

Så nu kan jag äntligen checka av jobb från min lista. Bara körtkort kvar sen hoppas jag att livet kan rulla på och om jag inte kommer in på någon skola i höst så har jag iaf detta jobb som en säkerhetslina.
Så nu ska jag hoppa och skutta av glädje hela dagen och övningsköra med mor min. PUSS!



Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis!

2011-04-29 @ 16:30:58
Postat av: LIZZIIIE

BRA ÄLSKLIIING! :D

2011-04-29 @ 23:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0