Jag kan baka! :O

Jag vet, jag är världens sämsta bloggare. Få och dåliga inlägga och att jag skriver nu har jag smått tvingat mig själv till fast jag egentligen vill ta en powernap eller något. Men har lite att berätta så ska skriva ändå :) 

Lördagkväll så åkte jag och Magda hem till Erra och förade lite granna och tog sen en taxi till Tegelbruket, var sjukt mycket folk och jag var sjukt packat så man kan lugnt säga att jag hade kul. Bara en massa sköna människor och det var dans dans dans. Jävligt bra kväll, även om det är lite minnesluckor här och där.
Ellionor följde med mig hem sedan och på morgonen kan man lugnt säga att vi inte mådde så bra, iaf inte jag som hade en trevlig huvudvärk. 
Till skillnad från många andra som absolut inte kan äta när dem är bakis, så kan jag inte sluta äta. Jag ville ha allt, jag vill ha starkt, sött, fett, salt.. Allt! Så det blev macka med salami, lite äcklig lidlkebab, massa chips och klockan elva så bestämde jag mig för att göra en sockerkaka som blev faktiskt helt jävla grym. Och jag som älskar sockerkaka vet hur dem ska smaka. Finns kvar om någon vill smaka ;)


(skitvarm sockerkaka som var precis urtagen från ugnen)

Idag fick jag fritidsjobb, 8-17. En del pengar så självklart tackade jag inte nej. Samma skola och avdelning som förra gången och tydligen hade jag fått väldigt bra kritik. Blir jobb där imorn oxå och hoppas på att få mer i veckan.
Förutom pengarna så trivs jag väldigt bra i den skolan, gillar lärarna och fritidsledarna och gillar barnen :)

Nu är jag däremot pisstrött men ska rycka upp mig för ikväll blir det Roxy-Cassandra dag :D PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0