Man bara dricker och dricker

Sitter på soffkanten just nu för snart sätta på en film och spela lite pokémon. 
Igår var jag på en överraskningsfest för Max som fyllde 20 förra veckan. Han hade ingen aning om festen och tills han tog av sig ögonbindeln så trodde han att han skulle hoppa fallskärm. Jag blev som vanligt jätte full men jag minns att jag hade det kul och dansade en del. Minns även saker jag inte vill minnas men det håller jag nog till mig själv.
Tyvärr var festen i Erikslund vilket betyder att jag inte kommer hem om jag inte ska hålla på att byta buss och grejer. Funderade ett tag på att gå dem där 40 min hem till mig men slaggade hos Fne och fick skjuts hem av Alle på morgonen.

Hann inte vara hemma länge innan det var dags att åka till Akalla för att ha picknick med släkten. Grillade och åt och åt och åt. Sen började barnen leka, dem vuxna prata persiska och jag satt för mig själv helt tyst och väntade på att mamma skulle säga att det var dags att åka hem. 3 timmar senare blev det iskallt så nu är vi hemma och jag tänkte dö lite ^^ PUSS!

Kommentarer
Postat av: Liz

Vad är grejen med att messa mig 4 på natten och fråga om jag är kvar?? sist vi pratade stod jag liksom och städade i förrådet hahahahha, och nej, jag var inte kvar där XD lööve

2011-04-25 @ 18:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0