Morgonpigg?

God morgon!
Ni måste nog undra varför den arbetslöse Roxanne är uppe så här tidigt på morgonen och jag tror att den största anledningen är för att jag gick och la mig elva igår.
Hade ställt klockan på nio så jag kunde snooza till halv tio och sedan åka till gymmet halv elva, men första gången jag vaknade idag var runt 6-tiden och en annan gång så var jag halvvägs ur sängen men när jag hörde att mamma fortfarande var hemma kollade jag på klockan och såg att den var sju. Självklart gick jag och la mig igen men nu när jag vaknade vid åtta fick det fan räcka.
Känner mig rätt så seg ändå men som sagt, ska inte rulla lite gymmet för än vid halv 11 så hinner nog piggna till tills dess. En kopp te, nån macka och lite big bang borde nog göra susen.
PUSS!!
God morgon!
Ni måste nog undra varför den arbetslöse Roxanne är uppe så här tidigt på morgonen och jag tror att den största anledningen är för att jag gick och la mig elva igår.
Hade ställt klockan på nio så jag kunde snooza till halv tio och sedan åka till gymmet halv elva, men första gången jag vaknade idag var runt 6-tiden och en annan gång så var jag halvvägs ur sängen men när jag hörde att mamma fortfarande var hemma kollade jag på klockan och såg att den var sju. Självklart gick jag och la mig igen men nu när jag vaknade vid åtta fick det fan räcka.
Känner mig rätt så seg ändå men som sagt, ska inte rulla lite gymmet för än vid halv 11 så hinner nog piggna till tills dess. En kopp te, nån macka och lite big bang borde nog göra susen.
Jag drömde btw att vi hade massa wienerbröd i köket bara till mig, snacka om besvikelsen när dem inte fanns där.

PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0