Myspys!

Snacka om att jag blir helt slut efter ett gympass. Idag blev det kondition, mage och rygg och även om jag inte ser mycket resultat så kan jag definitivt känna det. Men nu blir det paus med gym tills på söndag eller måndag.
Efter gympasset idag drog jag och Magda till centrum och käkade sallad på Sandys, så förutom dem 4 karamellarna jag har stoppat i mig här hemma så har jag varit rätt så nyttig tycker jag. Åt till och med bara en banan till frukost.
Väl hemma så har jag inte gjort så mycket, tankade senaste big bang och vampire diaries avsnitten, grymma avsnitt som vanligt ;) Förutom det har jag bara legat och dött ^^

Ikväll blir det myskväll med Liz. Vi kommer göra sushi och spela tv-spel :D Ska bli jätte kul, länge sen vi hade en kväll ensamma.




Jag och Liz som 15 år xD Liz var iaf söt då, vet inte om jag kan riktigt säga samma sak om mig...


PUSS!

Kommentarer
Postat av: liz

Asså roxy!!! Hahahah vafan

2011-04-08 @ 17:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0