Nu kör vi!! :D

Sista dagen av denna vecka och nästsista dagen av påsken. Har varit väldigt slarvig denna vecka, endast tränat två gånger, ätit en massa skit och druckit 4 dar i rad. Tänkte unna mig lite idag oxå genom att ta det lugnt, övningsköra och plugga teori står på schemat. 
Imorn däremot så börjar allvaret! Ska få in på schemat att gymma 4 dar i veckan; måndag, tisdag, torsdag och fredag. Missar jag en av dagarna har jag söndagar som kompleteringsdag. Ska även börja äta regelbundet och i lagom hälsosamma portioner (Inte överäta som jag brukar göra). Ska börja mäta mig varje söndag och väga mig söndag kväll och måndag morgon (man väger ju olika, olika tider på dygnet) bara för att se om det blir något resultat. Och om jag kommer ihåg så ska jag skriva om resultatet här på bloggen. Det handlar inte om att bli skinny eller något, är redan rätt så liten, utan att bli fit, piggare och aa, att få lite snyggare kropp ;)
Är dessutom luspank så blir minskning på krökandet och andra ohälsosamma vanor ^^ PUSS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0