Rubrik 6/4-2011

Idag mår man väl lite sådär, gymma hårt två dar i rad när man fortfarande är lite sjuk är inte alltid en sån bra idé så blir en paus från det idag så kör jag styrketräning imorn och spinning på fredag :) 

Förutom att jag är lite småsjuk så är jag väl inte på det gladaste humöret idag. Skulle verkligen vilja bara ligga i sängen och lyssna på musik hela dagen. Men dels så skulle det göra mig ännu mer sad och sen har jag lovat att åka till stan idag. Kan bli jävligt trevligt ska bara försöka tagga till lite.


Har redan haft en underbar upptäckt idag, hittade en gammal favoritlåt till mig som jag hade totalt glömt bort. Stötte på bandnamnet Secondhand Serenade på spotify och kom på på en gång att dem har gjort en låt jag älskar, kunde nynna den men kunde inte texten eller namnet. Fanns bara ett album från 2010 på spotify så letade på youtube istället och där kom namnet "BROKEN". Och efter dem första 2 sekunderna av låten visste jag att jag hade hittat den.
Jätte fin låt och John Veselys röst är så sjukt stark.

Secondhand Serenade - Broken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0