Sol, sol, soool!

Igår var inte vädret så himla roligt så istället för att dra till stan med Tilly åkte vi till centrum och fikade, det var as mysigt, vilket det alltid är när jag träffar henne.
På kvällen kom Ellie och Cassi över och på en gång började vi kolla efter recept till något att baka. Blev snoddas och måste säga att det blev väldigt gott. Fattiga som vi är finns det inte mycket att göra på onsdagkväll än att ta fram lite spel och börja spel. Spelade A-Ö och Rita och gissa :D


Tillskillnad från igår så skiner solen idag vilket alltid får mig på ett bra humör, snart ska jag börja sätta på mig gymkläderna och solglasögonen och ta mig lite gymmet där Magdalena kommer vänta på mig i massagestolen. Blir som vanligt lite kondition, lite styrka och sen bastning. När vi är klara åker jag och möter upp mamma vid hennes jobb, ska övningsköra idag. Senast jag körde var vid min failade uppkörning nån gång i november. Är gaaanska nervös hehe.

Wish me good luck! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0