I'm Blue :(

När jag vaknade idag och kollade ut genom fönstret visste jag att det skulle bli en ganska deprimerande dag, det var alldeles grått där ute och min kropp ville inte röra sig ur sängen. Inte långt efter ringer Cassandra och säger att hon och Ellie är påväg hem till mig, så det vara bara att kliva upp och klä på sig.
Efter en kopp té tog vi oss till centrum där vi köpte lite småsaker och shoppade dricka för morgondagen, sjukt skönt att vara 20 asså. 
Mådde lite piss så när vi var klara med allt skjutsade Ellie mig hem och så fort jag hade fixat lite käk så fanns det inget som stoppade mig från att lägga mig och dö på soffan där jag har nu legat i typ 3-4 timmar.
Planen är att jag ska plugga idag men först måste vikten från mitt huvud försvinna och jag hoppas att den gör det snart!

PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0