Walk of shame

Har äntligen tagit mig energin för att skriva ett litet inlägg. Bakis som vanligt ;P
Igår åkte vi till Nype vilket suger som alla andra nattklubbar här i Sthlm men jag var sjukt packad så hade jätte kul ändå. Vi blev ett ganska stort gäng tjejer som spridde ut sig på klubben så det jag minns mest var att jag letade efter alla hela tiden. 
Vi träffade på Jimmy och Patrik och en kompis till dem så när Jimmy blev utslängd, strax innan stängning, så åkte jag Cassi och Ellie med till Sollentuna för lite efterfest. Men vi lagade ravioli och diskade istället xD Sen minns jag inget mer så tror jag däckade strax efter det.
Idag mådde jag skit, hade en sån jääävla huvudvärk och fick inte sova ut för what's his name förde massa oväsen av sig hela morgonen. 
Men det som sög mest imorse var att vi åkte dit i högklackad och fick därför åka hem barfota och när vi kom till enebytorg hoppade jag av bussen och upptäckte att min andra buss inte skulle gå på länge. Så det var bara att ta klackarna i handen och promenera hela den biten. Tack gode gud hade jag ganska vardagliga kläder och solglasögon men jag vet vad folket i bilarna som körde förbi tänkte, "Walk of shame"... Men jag kan meddela er att inga synder utfördes inatt!

Nu ska jag hämta lite chocklad och fortsätta dö! PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0