Morningbird

Vet inte varför jag är uppe så här tidigt men fick väl skuldkänslor för att jag visste att min kusin på 9 år var vaken och väntade på mig.
Igår bakis som fan blev jag körd av Ellie till systemet så jag kan kunde handla dricka för ikväll. På kvällen fick jag först en finfin utskällning av min käre mor om hur jag aldrig gör något och bara går ut och dricker hela tiden. Typ sa rakt ut att jag är helt värdelös. Kör silent treatment mot henne nu. Efter utskällningen åkte jag och grillade med Tara och hennes kompisar. Var jätte mysigt men runt 10 blev det förkallt så då åkte vi alla hem. 

Idag blir det leka med kusinen och på kvällen blir det tjejmiddag hos Ellie. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0