hej!

Jag vet, Jag vet! jag har varit helt jävla off men jag har inte haft tid bara och inte orkat göra tid.
Högskoleprovet är äntligen avklarat iaf. Kommer få 0.9-1.0 vilket är pissdåligt om man sa söka till dem linjerna jag ska söka. Jag ville ha minst 1.3 men om jag hade fått 1.2 skulle det oxå funkat.
Så det som gäller nu är att jag söker alla linjer ändå och hoppas på det bästa. Kommer även söka enstaka kurser som jag kan börja ifall jag inte kommer in. Tänkte att jag kan göra kurserna samtidigt som jag jobbar och väntar på att det sa bli vår 2012 så att man kan söka igen. 

Har inte gymmat sen i onsdags för att jag varit sjuk men idag körde jag igång igen. Skulle gymmat på morgonen med Magda men fick äntligen mitt första vikariejobb sen jag åkte till Thailand och kände att jag behövde ta den chansen för att få in min fot där igen och få fler jobb. Gym blev det efter jobbet istället, fast drog dit ensam. Blev mest kondition vilket sög och var as jobbigt men känner mig stolt nu. Vill köra mer styrka men eftersom jag kom dit vid sex så var gymmet helt jävla fullt och man fick vänta på nästan varje maskin. Imorn gymmar jag innan jobbet ^^ 

Ikväll blir det film med Ellie, får se vad det blir för någon :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0