Sushi <3

Förstår inte människor som ringer innan klockan elva på en lördag. Jag kanske ville sova till ett idag, men nej, vaknar gamlingar vid åtta så ska ju dem kunna ringa från och med åtta oxå. Fyfan... :P

Är lite småtrött idag som ni kanske märker, kom inte hem från Liz för än halv 3 inatt. Sushin blev lite katastrof för vi hade bara fyra sjögräsblad och det räcker ju inte för 3 personer (Daniel var oxå med). Men Liz kom på en skit bra idé, vi gör dem skittjocka med massa ris och innehåll så dem inte går att stänga! Vi lyckades stänga rullarna med dem skurna bitarna höll inte länge, rasade isär precis innan man skulle ta första tuggan. Men men, det var fortfarande skit gott!
Efter det så piercade jag Daniels öra vilket jag aldrig gjort innan så jag var lite smårädd, men det gick utmärkt, nu går han runt med en tjock säkerhetsnål i örat. Tv-spelet gick lite åthelvete för man kunde typ bara spela en så slutade med att jag spelade mest, tillslut stängde vi av och pratade istället :)

Just nu sitter jag och dricker té och kollar lite jobb på platsbanken. Snart måste jag lämna soffan och börja städa... Ååååh vilken fasa

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0