What a night...

Vart ska man börja?... Jag har ont, träningsvärk, skavsår och har något konstigt, svidande rivsår på fingret.
Imorse vaknade jag med en huvudvärk och en fet minneslucka. Läste ett sms jag hade fått på morgonen och då mindes jag hade jag hade skickat finfina sms och fylleringde en polare. Tyvärr mindes jag varken smsen eller samtalet och jag säger än en gång "mobiler borde ha alkolås!!".
Vandrar sedan till köket och ser en halv munk, då mindes jag mitt fina fylle käk av någon random köttfärsklump och en halv munk med äcklig fyllning i. Efter det kom smset "va gjorde du igår?". Ja vafan gjorde jag igår, tog mig typ över 2 min att komma på det sen kom jag på allting av igår.

Började med att jag, Maddo och Magda förade hos Maddo och sen åkte lite smålulliga till Anchor där releasefesten var. Eftersom några i bandet är från Täby så träffade vi en massa som vi kände och inte hade träffat på länge så det var skit kul. Killarna var jätta duktiga och allt som allt så hade jag en jätte bra kväll. När jag märkte att jag hade druckit lite för mycket så bestämde jag mig för att rulla hem medans Maddo och Magda drog på efterfesten. Känner oxå att jag inte kan slita ut mig allt för mycket om jag ska kröka ikväll, imorn och på fredag ^^

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0