Who am I? U don't know

Ibland undrar jag hur väl människor i min närhet känner mig egentligen. Från olika håll har jag hört vad jag inte gillar och vad jag gillar, vad som är jag och vad som inte är jag. Börjar bli gansa irriterande speciellt eftersom ingen egentligen känner mig till hundra procent.
Om jag går till filmsmak så älskar jag tecknade filmer och animerat vilka de flesta vet men det betyder inte att det är det ända jag vill se och det betyder inte att jag inte uppskattar riktigt bra filmer. Och även om jag kollar på skitfilmer ibland så är det bara för att jag inte har något att göra och gillar att vandra bort ibland till något mindre seriöst. Men bara för det så betyder det inte att jag inte vet att dem filmerna suger. 

Om jag går till klädsmak så är det väääldigt många som säger vad som inte är jag och vad som är jag. Anledningen att jag inte har en växlande klädsmak är inte för att jag tycker om det, det är för att jag har fått dem kommentarerna sen jag var liten och vågar inte sticka ut för det då. Om jag vill ha hatt eller converse eller whatever så ska jag väl få ha det utan några kommentarer. Visst om jag ser skit ful i det men inget om att det inte är min stil och grejer. Själv låter jag mina kompisar sätta på sig vafan dem vill så länge dem trivs med det.

Det gäller även mycket annat i mitt liv och det är nog därför jag längtar efter att flytta från stockholm så mycket, så att jag kan vara precis den jag vill vara, vara den riktiga Roxy ända från början. Flytta till London lockar som fan just nu.



(Vill tillägga att jag inte syftar på någon speciell utan att detta är bara något som händer mig ganska ofta och av olika människor. Ville mest bara ventilera min dramaqueen sida av mig (a))

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0