Rehab ftw!

Tankte klamma in ett snabbt inlagg att efter voran tre dagars rehab po vackra koh tao dar vi okte moppe i bergen och barracuda till middag och traffade jatte mycket trevligt folk so mor jag mycket battre. Har varit skit skont att inte dricka nogot och gott ut och festade sonder. Jag tror att det blev for mycket for mig.
Nu ar vi po koh samui och jag onskar att jag hade mer pengar so att jag kunde resa runt annu mer. Hade inte mitt pass gott ut snart skulle jag latt rest till australien. Alltid velat oka dit och det kanns for nara for att missa. Skulle till och med rest runt hela asien och inte kommit hem po ytterliggare tvo monader. Men nu ar det ju so att jag varken har pengar eller pass till det so det blir hemgong nogon gong runt den 17de. Min mor kampar hort nu for att hitta billiga billjetter ot mig vilket ar praktiskt omojligt. Moste minst betala 4000 vilket betyder 300 bath per dag till mat och sodant om jag inte kan lona pengar av min mamma.

vadret ar underbart och jag har borjat fo tillbaka min farg. Brande mig lite igor men det borjar go ner nu.
Tjejerna mor skit bra och aven om vi har haft det lite svort och lyckats hamna i lite brok med en del jobbiga thaiare so har det inte stoppat oss fron att ha roligt tsm.
Saknar er dar hemma som fan. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0