My point of view

Vart ska man borja... Resan har ni ju last om po voran resedagbok men what about Roxy?
Jag ar konstant sjuk men nu har jag nastan feber tror jag, varje gong jag blir av med ett blomarke for jag tvo nya (samma galler bitmarken), jag har en stukning som inte har lakt aven om det var 3 veckor sen och ett bitmarke po samma fot fron en giftig men ej dodlig tusenfoting. Spenderade tvo timmar med att skrika och grota samtidigt som jag forsokte supa mig full och vantade po att morfinet skulle kicka in. Nar morfinet hade kickat in var jag smott hog men ont gjorde det fortfarande. Efter otta timmar av smarta, runt 7 po morgonen so lyckades jag antligen somna och senare po dygnet var giftet borta. Den var seriost typ 2x20 och hade tentacklar eller nogot. stackars mig.
Jag vet att jag ar i varma thailand och borde inte klaga so mycket men vi sover so javla sent att vi missar solen ando. har typ tappat all min farg. Tur ar att vi oker till Koh Tao imorn dar vi ska kora rehab i nogra dagar, alltso inget drickande, endast solning, promenader och halsosam mat.
Jag har nu varit har i ca 5 veckor och do ar det inte so konstigt att jag har en javla massa hemlangtan. Saknar mina vanner dar hemma, saknar syrran och saknar verkligen min mamma. Saknar svensk mat, saknar persisk mat, saknar svensk kott och hamburgare.
En sak som aven for mig smott deprimerad ar alla killar och tjejer man traffar har fron alla mojliga lander. Vissa bondar man verkligen med och do suger det verkligen nar dem oker hem efter en eller tvo veckor och man aldrig for traffa dem igen. Och alla som kanner vet att jag ar jatte dolig po att holla kvar kontakt so tillslut slutar man snacka helt och hollet...
Men annars so alskar jag det har, alskar att jag inte ar hemma och fryser ihjal och att jag for traffa massa nytt och spannande folk. Sjukt skont med ny kulterer och nya personligheter. Allt ar so sjuuuukt billigt har och jag spenderar verkligen inte mer an en hundring po mat har. Plus att den thailandska maten ar verkligen hur god som helst. Dessutom har jag ju Ellionor och Cassandra har vilket gor resan mycket battre, vet inte hur jag hade hanterat allt sjalv :P
Ni har kanske oxo last i vor reseblogg att jag inte sover hemma so ofta, nej det ar inte hundra olika killar jag sover hos utan jag har typ "dejtat" tre olika killar sen jag kom hit. Bara for att reda ut det... :P

det var val allt jag kom po nu. Svettas satan so ska kopa nogot att ata och sedan do i vorat ac-rum. PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0