we're going to pataya!

Sista dagen i Koh Samui och det kanns inte allt for sad. Stallet ar ju fett trokigt. Cassandra och jag testade festlivet i fredags och hittade en klubb dar alla ungdommar skulle vara. Precis som i Patong so fanns det ju bara en javla massa fransman och svenskar. Vart ar australienara, engelsmannen, danskarna och norrmannen??
Men men, vi lyckades gora det till en lyckad kvall, speciellt nar vi drog hem och skrev massaman, we want spicy massaman hela vagen. Vackte Ellie av vor ljuva stamma nar vi sjong i believe i can fly. Det moste hon tyckt var fucking awesome :P

Dem resterande dagarna, medans alla var po en festival med maskinen, timbuktu och andra svenska skit band okte vi runt po mopparna och sightsade lite. Fick aven i mig den ljuvliga friterade kycklingen fron KFC. tyvarr var personalen efterblivna som inte fattade att jag ville ha en large potatismos och holl hela tiden po att halla gravy i den pytte lilla dem forst hade jatte mig. slutade med att jag svor ot dem och sa FUCK THE GRAVY. Varmen tar lite po mitt temprament har (a). Forutom att oka runt en massa po mopparna och spendare tvo timmar po att hitta tillbaka till hotellet so har vi spenderat mycket tid vid voran pool och i varan 48,5 kvadratmeter stora suiete for endast 300 svenska kronor per natt. LYX LYX LYX!! plus att vi har tvo filmkanaler po engelska so varfor skulle vi vilja lamna rummet? 
Imorn oker vi till Pataya, hamtas med taxi till flygplatsen, sitter en timme po flyget, hamtas med till taxi till hotellet och bara solar hela dagen. Innan har vi tagit loooonga buss och botresor och det ar fan inte roligt nar man har en 25 kilo tung rullvaska att konka med overallt. Bara att komma fron patong till koh Phangan tog typ en hel dag och do skulle det bytas buss och bot och allt mojligt. Not fun! 

Men nog om det, mer om mig! Borjar antligen fo tillbaka min farg men det ar longt kvar tills jag ar nojd, vilket betyder att dem 17 dagar jag har kvar har ska spenderas so mycket som mojligt till att steka under den heta solen insmord med for mycket hawaiian tropic. Kommer soklart inte go so bra for att jag blir utrokad och for varm efter 10 min men jag ska gora mitt basta. Jag ska banne mig vara svart nar jag kommer hem!!!
Det som galler annars for min del ar att holla hort i pengarna, vilket jag absolut inte vill for jag vill shoppa sonder i Pataya. Och jag moooste klippa mig och jag vill gora om min rakpermanent so att det holler langre. Trooor att jag moste lona lite av mor min. hur jag ska voga att froga for vi se med tiden... :P

Nu borjar fan magen kurra igen. Hur kan jag vara hungrig hela tiden i den har varmen?
Hoppas att ni dar hemma har det so bra som jag har och njuter av kylan so lange den varar. PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0