11 dagar kvar :O

Igår skulle Magda komma hem till mig men hon kunde inte fixa skjuts och vi fick skippa, träffas imorn istället :) men Ellionor passade på att komma över istället eftersom vi skulle fixa massa thailandsgrejer idag. Blev en eller två filmer, senaste desperate housewives avsnittet, godis och chips. 
Igår passade jag även på att göra löftet att från och med idag så blir det INGA kolhydrater, INGET godis, chips eller läsk och lyckades hålla det löftet idag, bara 11 dagar kvar... Juste, löftet håller bara tills jag kommer till Thailand för i den värmen får jag ändå inte ner något förutom massa frukt typ ^^ 

Gjort en lista på vad som ska köpas och vad som ska göras. Köpte ny mascara och lite sånna småsaker idag så det kommer inte på listan. Men jag tror iaf att det är bara det här jag har kvar :)

Köpa:
Parfym från internet (Ed Hardy)
Handkräm
Solskydd + Aftersun
Schampo+balsam
handdesinfektion gel/spray (för säkra sidan)
Myggmedel

Göra:
Köpa allt på listan
Ladda ner musik+filmer
Överföra det på mobilen & hårddisken
Hämta pass
Växla pengar
Klacka om skor

Min packlista kommer när jag är helt klar med den :) Nu ska jag dö lite för har fått så sjuukt ont i huvudet. Buhu me :( PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0