Dag 14

Idag ar familjens sista dag har och dem tar taxi fron hotellet imorn klockan sex po morgonen. Darfor har vi bestamt att det bara blir en familje dag. Vaknade vid halv 10, ot som vanligt ytterst lite fruksost och la oss vid poolen. Vi lamnade poolen vid 12 for att duscha och byta om eftersom vi hade tid att vara hos frisorsalongen klockan ett. Bode mamma och Nadja skulle gora rakparmenenting och Tom skulle klippa sig so jag lamnade dem for att satt mig vid lobbyn och skriva inlagg och vara innen po facebook. So here I am.
Nar familjen ar klara kommer vi nog inte gora so mkt tror jag, men klockan otta ska vi vara po en fin restaruang som ligger precis brevid det stallet vi tog Mamma och ags av samma foretag. Detta stalle heter Joe's downstairs och serverar tapas, skaljdur och lite annat. Ska bli skit gott. Vi gor delvis dit for att det ar familjens sista dag och det kommer bli min sista kvall dar men aven for att dem kommer missa min 20ors dag (8 feb) och vill garna fira den. Mamma har varit jatte gulligt och bestallt en torta fron hotellet hihi :D

Nu ska jag nog rulla tillbaka till centrumet, kanske traffar Ellie och Cassandra dar en stund innan jag gor tillbaka till familjen. Ikvall eller imorn kommer dem resternade bilderna som jag har missat fron dem senaste 4 dagarna typ. Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0