Dag 5

Helu :) Tänkte skriva ett snabbt inlägg innan jag går tillbaka till poolen.
Just nu är klockan typ två och jag har tyvärr varit på rummet i typ en timme bara för att jag skulle fixa bilderna från resan, dels är syrrans dator lite seg och musen är as jobbig men sen så skulle jag sortera och hålla på och för att göra det ännu värre, när jag äntligen hade markerat alla bilder jag ville ha råka jag klicka fel så att alla markeringar försvann och jag var tvungen att börja om... sad.. Men nu håller det på att laddas för fullt och snart så kommer ni få se bilderna. Självklart kommer jag sätta dit en länk på slutet av inlägget.
Jag har ingen aning hur många grader det är, men kan säga att solen skiner som bara den och det är sjuuukt varmt ute. Kämpar för fullt för att kunna kalla mig brun vid slutet av veckan. Nu kan jag bara kalla mig mindre blek eller brun jämfört med de flesta där hemma. Sen så har jag 10 veckor på mig att bli brun men jag vill ju kunna se bra ut på alla bilder jag tar här oxå, inte bara på bilderna man tar sen när man kommer hem ^^
Min hunger, precis som sist jag var här har typ försvunnit. Eller jag är hungrig hela tiden när jag allt ska äta så får man endast ner några tuggor. Så det suger "/ eller njaa, ville ju gå ner 5 kilo så det är väl lika bra. Önska bara att man kunde njuta av den skit goda maten här.
 Nu måste jag fixa in för mammas födelsedag, hon fyller 50 imorn :D så puss!

http://www.facebook.com/album.php?aid=268230&id=617441313&l=6f180f54b5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0