Dag 8

Hej svejs!
Sitter nu på hotellrummet med Mami efter en hel dag ute i solen. Som vanligt har jag inte bloggat på kvällen och ni har missat halva dag 7. Hände inte så mkt men var mysigt ändå. Efter badandet igår och när alla hade fixat sig så mötte vi upp Cassandra i det stora centrumet för att boka BOWLING :D sedan blev det mer eller mumsig pizza på pizzahut. Har inte varit på pizzahut sen jag gick i lågstadiet och såg framemot hur det skulle smaka. Först fick vi en hawaii pizza som var så jävla god och nu såg jag framemot meatsupreme pizzan vi skulle få snart. MEN dem hade gjort små köttbullar av allt kött och med någon konstig kryddning och det var bland det äckligaste jag har ätit *ryser*. Efter den mer eller mindre dyra notan var betalt så drog vi till bowlingen där Cassandra ägde stort asså. Vi körde två omgångar (man betalar för omgångar, inte för timmar, cpdåligt) och hon van båda omgångarna.
För att glömma den stora förlusten från min sida tog jag och Cassandra en mysig promenad längs bangla road och stranden. Råkade hitta aussierna när vi skulle hem så innan dem hann se oss så kutade vi iväg, hehe ^^

Idag har jag varit väldigt lite med familj som faktiskt var hur skönt som helst. Åkte runt ett-tiden till Cassandras hotell där vi solade och jag fick äntligen doppa nästan hela min kropp (får fortfarande inte blöta mitt nypermanetade hår). Sjukt skönt att få svalka av sig från den heta solen. Vi hann göra lite ärenden idag så som att kolla upp hur mkt det kostar att åka till phi phi island och bo där några dar. Inte så farliga priser men vi ska kolla lite mer :) Cassandra käkade lite mumsig thailändsk mat, själv hade jag ätit köttspett på hennes hotell som brände av min tunga och till sist gick vi runt i centrumet och kollade våran vikt för att se om man har gått upp eller ner under resan. Cassi hade gått ner men jag vet inte hur mkt jag vägde innan. Vägde iaf 5g mindre än i fredags, wii.... Planen att bli skinny går inte så bra men börjar fan bli lite brun nu iaf :)

För att få er att känna er lite gladare i kalla sverige så har det precis börjat spöregna här. Jag hör det men har inte upplevt det än. Men nu ska vi få äta så jag kommer tyvärr få uppleva det sjuuuuuka regnet :( Tur att det är vid den här tiden och dagen jag får blöta håret ^,^ Oj nu var alla klara, ska kanske byta om till normala kläder PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0