Geeks <3

Hemma från middagen nu, eller aa för ett litet tag sen men syrran och jag satt och kollade på youtubeklipp (a)
Det var iaf jätte trevligt där, satt och snackade på med sonen om minnen från när vi var små, musik och om en massa annat, medans mammorna snackade om minnen från när dem drog på krogen och blev fulla på två glas vin, känner mig som värsta alkoholisten när jag hör deras historier. Skit god mat var det oxå, men åt lite för fort och för mkt så nu kan jag inte röra mig ^^

Måste btw visa mitt farvoritklipp från idag av en svensk kille som heter Fredrik och är enligt mig sjukt cool! Okej, han är väl lite av en nörd men jag har lite av en fettish för söta nördar, speciellt en som kan sjunga, spela gitarr och kommer ihåg alla dem där serierna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0