Late nights

Efter inlägget igår så bestämde vi oss för att vi skulle kolla på några avsnitt av säsong 2 av vampire diaries. Har skjutit upp att kolla på säsong två för att jag inte orkar vänta vecka efter vecka och tycker att det är bättre att vänta på nästan hela säsongen så att man kan kolla avsnitt efter avsnitt. Men att börja kolla på Vampire Diaries är ganska dumt när klockan är halv ett, speciellt om avsnitten är 40 min långa och det är omöjligt att sluta kolla. Ellie som har sett 11 avsnitt av säsong 2 redan och som skulle jobba idag lyckades somna runt 3 eller 4 men jag lyckades inte stänga av tvn för än halv 7 och somnande inte för än halv 8 typ, så tycker inte att det är så konstigt att jag vaknade för en kvart sen bara för att Mackan ringde (a)
Kom iaf till avsnitt 7, dem andra fyra avsnitten jag har får nog bli imorn eller något, hinner inte se 4st idag och pallar inte att se bara 1 avsnitt. Istället blir det säkert en tecknad film eller liknande och sen är det nog dags att börja fixa sig. Ska ut med Mackan och killarna ikväll, skulle egentligen gjort det igår men totalbangade för att jag trodde att dem kunde komma på Tegel på onsdag då det är då jag ska ha min sista utgång med mina vänner innan jag drar till Thailand. Men dem jävlarna skulle på kryssning då :( Så istället blir det utgång ikväll och på onsdag.
Kommer iaf träffa pojkarna vi åtta och efter några öl drar vi troligen till Harry B James :) Kommer troligen sova tidigare ikväll än vad jag gjorde igår :P PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0