Moving time

Sitter framfor en dator vid poolen och har precis tagit mig en liten youghurt fron frukostbuffen. I mitt rum ligger en pose full med bakelser till mina tvo gottegrisar Cassandra och Ellionor. 
Imorse klockan halv sex drog min familj och det blev massa kramar och en liten tidig fodelsedagspeng av mor, kommer verkligen sakna dem :(
So fort jag ar klar har so gor jag upp po mitt rum for att hamta min grejer sedan tar jag en kvarts promenad till tjejerna och blir inte langre en del av detta lyxhotell. 
Efter vi har mumsat i vora muffinsar och andra bakelser so blir det nog lite solning vid poolen som ligger po taket och efter det blir det supning som aldrig forr, lite celebration att vi ar antligen roommates allihopa.
Idag ar det lite molnigt men fortfarande varmt som fan och solen skiner ratt bra igen om alla moln. Fast tror att det ar dags for mig att borja anvanda solfaktor igen for att jag har borjat fjalla lite..
Saknar er dar hemma och onskar fan att ni vore har och upplevde vadret och den harliga miljon med mig :)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0