RUBRIK!!!

Nu ska jag va lite asocial mot Ellionor och skriva ett inlägg. Blev lite inspirerad att göra det för att vi har kollat på maaaassa gamla bloggar. Älskar sånt, man blir så jävla nostalgisk :) Försökt att hitta bevis på vad jag gjorde på min 17års dag för själv så minns jag inte, och Ellie minns inte heller. Har inga bilder ifrån födelsedagen, bara precis innan och efter och både i Ellies gamla blogg och min gamla blogg så började inläggen runt maj 2008 (Jag fyllde 17 år i februari 2008). Är lite synd, men ska försöka hitta någon som kommer ihåg ^^

Idag har vi iaf hämtat våra visum, godkänt för 60 dagar, yaaaay!! :D Så nu är det bara lite shopping och packning kvar sen är jag good to go.
Resten av dagen har vi bara kollat på serier, filmer och bilder. Ni vet, det vanliga ^^ Nu hade jag tänkt tvinga Ellie att röka med mig så PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0