Sad Roxy.. :(

Klockan är så sent som halv tolv här och jag skäms lite över att varma hemma just nu. Kände mig väldigt söt idag med min nya somriga klänning och mitt halvvågiga hår. Endast lite mascara och eyeliner på ögonen behövdes sen så kompletterade min bränna resten (gjorde ett vagt försök att ta ett fint foto och som vanligt slutade det illa). Skäms även över att vara hemma för att jag vet och har sett hur många snygga australienare m.m. som finns där ute. Men hade som vanligt en mysig kväll med min familj. Vi åt på burger king där jag av någon anledning försökte klämma i mig världens största hamburgare med två hamburgarkött och mådde mer eller mindre bra efter. Vi gick även på bio och såg Fair Game och det var inte för än på slutet jag förstod att det var baserat på en sann historia, vilket gjorde en helt okej film någorlunda bättre. Självklart var det raka vägen hem och nu sitter jag här i sängen med min förstora metallica t-shirt och vet att även om jag har bara sovit mindre än 9 timmar på två dygn så kommer jag ha svårt att sova ikväll. Men ska göra ett gott försök, annars blir det kakuro, eller räkna får om min mor bestämmer sig för att det är laggdags.
PUSS! ps. nu hörde jag fyrverkerier :( ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0